lördag 31 januari 2009

Snart söndag igen.


Händer inte så mycket i bloggen tyvärr, man har annat att tänka på just nu under alla finanskriser, förseningskassor och allt va det nu heter. Men jag kan väl lägga upp några bilder från den gångna veckan iaf. Har inte alls haft nån kreativitet så jag får ursäkta för de ganska tråkiga bilderna ;-)










Har iaf lyckats lokalisera vart en hel flock rådjur brukar hålla till, nu ska jag bara hitta tid och ork att lägga mig på en lämplig plats i några timmar och vänta. :-)

Kameran slutar aldrig överraska mig iaf, den saken är säker. Lyckades fånga ett rådjur på bild, hade ingen större lust att ligga o krypa i det våta gräset utan rätt kläder på så jag nöjde mig med det. Jag var en bra bit ifrån rådjuret och tänkte att jag kommer aldrig få en bra och detaljerad bild härifrån.. När jag kom hem så fick jag beskära bilden en hel del men trodde aldrig att jag skulle kunna få ut så mycket detalj efter beskärningen, där hade jag fel. Döm själva :-)







Nikon D3 is a beast!

2 kommentarer:

  1. Som vanligt är dina bilder finast! <3 //E.

    SvaraRadera
  2. lovely pics, och ja det på rådjuret, det bkev skitfint!

    SvaraRadera