torsdag 22 januari 2009

Kattvärk

Har haft riktigt svårt att sova de senaste nätterna, katterna har ju en tendens till att vara vakna och leka när andra varelser går och lägger sig. Sen att man har tandvärk hjälper inte heller, men det är en annan historia.





Det är ju iaf tur att dom blir söta på bild :-)






Det är lite dåligt med nytt material här och jag får be om ursäkt, väntar på att natthimmelen ska vara klar och fin så att jag kan ge mig ut och ta en ny serie foton. Vad det är får ni se när jag har mer tur med vädret ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill bara säga att jag tycker du är sjuukt duktig fotograf!
    Jag kollade in din hemsida och blev helt kär i typ alla bilder :D
    Shit asså, det är jst såna bilder jag strävar emot. Hoppas jag kan nå dit någon dag.
    Och så undrar jag vad låten på din hemsida heter?
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska fortsäta plåta massor, de vill jag lova!
    Och följa din blogg :D

    SvaraRadera