lördag 10 januari 2009

Canon... *suck*

Väntan på en ny kamera blev kortare än jag först trodde. Drygt en vecka efter att min D300 lämnade mig kom jag hem springandes med en ny godbit.. Och självklart så måste jag nu skriva en rad eller två om den. Men vad vore ett inlägg utan bilder? Till min "hjälp" hade jag en Canon IXUS 70. Helt vanlig, inte allt för gammal kompaktkamera. För att fatta mig kort så är den skitkass, inte ens med manuella inställningar går det att få till en bra exponerad bild. Till slut fick jag dra fram min kära Nikon SB800 och använda den som blixt istället, och resultatet blev något bättre. Precis när jag då hade kommit igång så dör batteriet i kameran... Med en kort stubin såhär på baksmällan så svär jag lite o muttrar som en sur tant på ICA, sätter mig vid datorn och tittar på de 2 bilder jag han att ta. Äsch...

Is it a D40? D700? D300? D3? D3x?

Ett litet kort test kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar