tisdag 10 mars 2009

En vanlig tisdag (skriven om på en vanlig onsdag)

Tog en snabb tur in till centrum under kvällen. Behövde komma ut och få lite inspiration. Snart ska man ju vara kursledare och lära ut allt det här med foto ;)

Tyvärr hade jag soppatorsk i den kreativa halvan av hjärnan idag och fick inte ut så mycket av den lilla trippen. Men jag fick iaf ner kursplanen på papper. Nu ska den renskrivas snyggt också, så att kompisens chef blir imponerad. Medan jag gör det så kan ni ta en titt på 2 bilder jag tog medans jag satt och skrev (yes, i can also multitask)



En smått slariv panorama på vår kära poseidon. Börjar dock bli jobbigt att behöva sy ihop flera foton hela tiden för att få en bild med en vid vinkel.


Universeum + lisebergstornet och en måne... hmm kanske skulle väntat några minuter till så månen flyttat sig liite mer till höger.. vart ju så förbannat kallt bara.


//C

1 kommentar:

  1. Gah, fina bilder som vanligt.. jävla as!


    ps: oj oj, där har man ju badat ^^(poseidon)

    SvaraRadera